вторник, 31 януари 2012 г.

Плодова салата

Здравейте всички!Тези които познавам и тези с които тепърва ще се запозная!
Така започнах и преди 20 дни,когато се осмелих да направя ,,Слънце и слънчоглед,,

Нямах познати които имат блог,да се допитам за съвет.Изпитвах възхищение от това което са направили тези млади и чаровни момичета и момчета!Искаше ми се да съм една от тях,макар и никой да не види това което правя.Плахичко се осмелих да добавя блогове в списъка си за следене,не знаех как се прави?И сега,когато виждам че в списъка ми за членове има записани,отново не знам какво да направя.
Затова реших, по свой си начин,да изкажа радостта си към тези смелчаци,за това че са харесали моето едва прохождащо блогче!
Ще Ви почерпя виртуално с плодова салатка:
Дано Ви хареса:
Плодчетата са на лице,кошника е пълен,този който ни подари по Коледа моята приятелка Блажка,но пълен тогава с коледни лакомства,за което много и благодаря и искам да и кажа че от тогава винаги си го пълня с плодовете които обичаме!                                                                                                                                                              
Нищо че е зима,ягодки също има!

    Имам си и помагач,и то милото иска да почерпи с мандаринка!
И така в чашката побрахме,портокал,мандарина,киви,манго ананас,банан и ягоди.И за повече вкус,добавихме печени орехи и за още повече сладост мед от акация.
И ето го резултата:
Усмихната плодова салатка !
Та да си дойдем на думата:)
Искам да почерпя с по една салатка всички до момента които са се присъединили към
,,Слънце и слънчоглед,,








Гого,тази е за теб мамче,зная че ще ти хареса!

Anellida,зная кой се подписва така.Злати миличка благодаря ти за жеста!

dreamer от ,,skilful",не зная как се казваш,но искренно ти благодаря за жеста и дано ти хареса идеята ми да ви почерпя с тази плодова и цветна салата!

Gabi от ,,Авантюристично в кухнята",благодаря и на теб,вие сте една от тези от които тепърва ще се уча!

Dani от ,,Музика за свободното време", тази чаша със сочни плодове е за теб,благодаря за приятелството!
Малко скромничко се представих,дано Ви е харесал жеста ми!Така го почувствах,така го направих.Не очаквайте много голям талант от моя стана в сферата на сладкарството,не ми е силата там.А и като знам колко калории е един сладкиш???Не ми се мисли!
Аз съм по по здравословните почерпки!
Е... не че някога няма да се пробвам и тортичка да направя,но няма да е в изобилие при мен!
А сега още веднъж едно голямо БЛАГОДАРЯ  за приятелството на всички Ви!
                                  

6 коментара:

  1. Благодаря за чудесната почерпка!
    Зареди ме с положителна енергия в това студено време!
    И аз в началото не знаех какво да правя.
    Започнах да добавям, следя и коментирам блогове.
    Постепенно започнаха и при мен да коментират.
    Така се сдобих с толкова виртуални, а някои вече са и реални, приятели!
    Удоволствието от общуването е повече от прекрасно!
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Dani,благодаря мила!Дано на всички им хареса виртуалната ми почерпка!Тук при Вас е красиво и топло,нищо че е Зима,и удоволствието от общуването наистина е повече от прекрасно!
      Приятна вечер и от мен!

      Изтриване
  2. Ех че вкусно изглежда! Мерси за почерпката :) Следващият път искам да е на живо

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен ми се иска да е на живо и колкото се може по скоро !Всички те чакаме с нетърпение!И едно палаво Алфче те чака!

      Изтриване
  3. Дани, с удоволствие ще се почерпя от прекрасната усмихната плодова салата! Още повече, че скоро не съм похапвала доста от тези плодове :)
    Много ми е познато това с първоначалното чудене и дори леко лутане из блогоправенето:) Аз дори се чудех дали изобщо някой ще открие моят блог - извън мъжа ми :) Той и сега ми припомня колко се радвах на първите коментари и посетители. Тази радост никога не те напуска независимо колко последователи имаш. Винаги се чувстваш много специална и щастлива, като прочетеш всеки коментар и знаеш, че човекът е отделил време да прочете написаното от теб, а и дори да го приготви :) Пожелавам ти все повече приятели - виртуални, а и реални да намериш!Аз съм сигурна в това, защото виждам, че правиш всичко с любов и влагаш сърцето си в него!
    Ако имаш нужда от някаква помощ или въпроси с удоволствие ще помогна стига да мога! Поздрави и усмихнат ден от мен!
    П.П. Как се казва малкият любител на мандарини?

    ОтговорИзтриване
  4. Привет Габи!Това че човек се чувства много специален след всеки един коментар е вярно и аз го усетих.Благодаря за пожеланието и помощта която ми предлагаш!Трогната съм!А малкия любител на мандарини е Rocky.Той е голям любопитко и много,много си го обичкаме а и той ни отговаря със също толкова голяма любов!
    Ние също те поздравяваме и ти желаем приятен и топъл следобед!

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.